Dinsdag 1 juni 2021 07:00 uur
Peize
Ontvang updates voor Peize
PEIZE – Een grote verrassing was het voor Ton van der Meijs uit Peize. Afgelopen donderdagavond werd hij op het terras van café Ensing koninklijk onderscheiden door burgemeester Klaas Smid. Van der Meijs ontving het lintje, omdat hij zich al 35 jaar lang inzet als vrijwilliger voor voetbalvereniging Peize. In 1985 begon hij als leider van een voetbalteam, waarna hij in 1988 lid werd van het jeugdbestuur en nog weer later de functie van voorzitter en wedstrijdsecretaris vervulde. Tegenwoordig is hij nog steeds actief bij de voetbalclub als ledenadministrateur.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Peize