Zaterdag 1 december 2012 09:53 uur
Torenvalk Tollebeek
Verkeersovertreding
Ontvang updates voor Tollebeek
Tollebeek - Op zaterdagochtend 1 december hielden agenten een automobilist aan omdat hij te veel gedronken had.
Omstreeks 02.20 uur zagen agenten een 42-jarige automobilist uit
Tollebeek rijden over de Torenvalk. Gezien zijn rijstijl besloten de agenten de
man te controleren. Hij bleek veel te veel gedronken te hebben en blies op het
politiebureau 850 ug/l. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt en zijn
rijbewijs werd ingenomen.
Bekijk al het lokale nieuws van Tollebeek