Maandag 9 maart 2026 12:18 uur
Noordwijk-Binnen
Ontvang updates voor Noordwijk-Binnen
Bijna 20 jaar lang waren de collectievrijwilligers van het GON actief in de DPO-commandobunker aan de Hoogwakersbosstraat. Hier werd niet alleen goed gepast op het Noordwijkse erfgoed, maar ook lief en leed gedeeld bij een bakkie koffie met wat lekkers. Een ruimte zonder WIFI, ramen, bezoek of andere afleiding. Je was er alleen met het gebouw, de collectie en elkaar. Dit zorgde voor een hechte, onderlinge band tussen mensen, bunker en erfgoedobjecten....
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Noordwijk-Binnen