De Collectievrijwilligers van het GON nemen afscheid van de DPO Bunker.

Maandag 9 maart 2026 12:18 uur

Noordwijk-Binnen

Ontvang updates voor Noordwijk-Binnen

Bijna 20 jaar lang waren de collectievrijwilligers van het GON actief in de DPO-commandobunker aan de Hoogwakersbosstraat. Hier werd niet alleen goed gepast op het Noordwijkse erfgoed, maar ook lief en leed gedeeld bij een bakkie koffie met wat lekkers. Een ruimte zonder WIFI, ramen, bezoek of andere afleiding. Je was er alleen met het gebouw, de collectie en elkaar. Dit zorgde voor een hechte, onderlinge band tussen mensen, bunker en erfgoedobjecten....

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Noordwijk-Binnen

De Collectievrijwilligers van het GON nemen afscheid van de DPO Bunker.

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 18:05
Boechorsthof, Noordwijk

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 17:38
Herenweg, 2201GA Noordwijk

Binnenlands nieuws
Maandag 22-6-2026
Noordwijk-Binnen

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 17:07
Gooweg, 2203AA Noordwijk

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 16:58
Beeklaan, 2201BL Noordwijk

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 16:51
Ambachtsgeest, 2201JV Noordwijk


112 melding
Maandag 22-6-2026 om 15:38
Overbeek, Noordwijk

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Noordwijk-Binnen

Instellen

Meer nieuws in Noordwijk-Binnen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement