Zaterdag 2 april 2022 21:32 uur
Hulsberg
Ontvang updates voor Hulsberg
In de Willem-Alexanderhal is de tiende en laatste kampioen van de KNHS Indoorkampioenschappen van de zaterdag gehuldigd. De eer was aan Liv Tasseron die de gouden medaille, de kampioenssjerp en de gewonnen prijzen van sponsor Hartog in ontvangst mocht nemen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Hulsberg