Maandag 28 maart 2022 09:00 uur
Hulsberg
Ontvang updates voor Hulsberg
Gemeente Heerlen verlengt de periode dat de terrassen mogen worden uitgebreid met twee jaar, tot 1 april 2024. De gemeente wil hiermee horecaondernemers, na de twee zware coronajaren, helpen en ondersteunen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Hulsberg