Woensdag 24 juni 2026 12:25 uur
Oisterwijk
Ontvang updates voor Oisterwijk
De gemeente Oisterwijk en SGH hebben afspraken gemaakt over het nieuwe Den Domp. Het gemeenschapshuis komt aan het Mgr. Bekkersplein in Haaren. SGH gaat het gebouw beheren en exploiteren. De oude locatie van Den Domp wordt geschikt gemaakt voor woningbouw.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oisterwijk