Een winkelkar met frikandellen, koffie en medicijnen: dat is een Duitse klant - RTV Noord

Woensdag 11 september 2019 19:30 uur

Winschoten

Bron RTV Noord

De winkeliers in het Duitse Leer zijn dol op de Nederlandse klanten. Net zo als de Winschoter en Groninger middenstand de Duitse consumenten maar al te graag verwelkomt. Want die komen niet alleen voor een Backfisch.

Lees het volledige artikel op RTV Noord

Bekijk al het lokale nieuws van Winschoten

Een winkelkar met frikandellen, koffie en medicijnen: dat is een Duitse klant - RTV Noord

Meer meldingen in deze omgeving

Gewonde bij uitslaande brand in Oude Pekela.
112 melding
Vrijdag 18 september 2020 om 18:17
Winschoten

Oude Pekela –  Bij een woningbrand aan de Hugo de Grootstraat in Oude Pekela is vrijdagmiddag een persoon gewond geraakt. Door nog onbekende oorzaak ontstond er brand in de woning. Bij aankomst van de brandweer was de brand volledig uitslaand. Er is iemand uit de woning gered; deze persoon ligt gewond in een ambulance.

Brandweer naar Parklaan in Winschoten vanwege brand
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 07:04
Parklaan , Winschoten

Op 17 september 2020 om 07:04 is de brandweer uitgereden naar Parklaan te Winschoten.

Brandweer met grote spoed naar Parklaan in Winschoten vanwege brand
112 melding
Donderdag 17 september 2020 om 07:02
Parklaan , Winschoten

Op 17 september 2020 om 07:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Parklaan te Winschoten.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 15 september 2020 om 09:17
Winschoten

"Coronabesmetting medewerkster verpleeghuis Renselheerdt in Winschoten" #nieuws #groningen #112.

Melding steekpartij Winschoten
112 melding
Vrijdag 11 september 2020 om 22:56
Winschoten

Harrejakkes... Altied angstig...

Melding brandweer Winschoten
112 melding
Vrijdag 11 september 2020 om 16:30
Winschoten

Brandweer van Winschoten naar westerlee meer info zie mijn fb kuiperfotografie.

Melding steekincident Winschoten
112 melding
Donderdag 10 september 2020 om 17:25
Winschoten

Vandaag hielden we een derde verdachte aan voor betrokkenheid bij dit steekincident in Winschoten.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 9 september 2020 om 09:16
Winschoten

"Politie rukt uit naar Bunschoten maar moet in Winschoten zijn" #nieuws #groningen #112.

Politie rukt uit naar Bunschoten maar moet in Winschoten zijn.
112 melding
Dinsdag 8 september 2020 om 23:48
Winschoten

Winschoten - De politie rukte dinsdag kort voor half vier voor een ruzie uit naar supermarkt Lidl. Dat deed ze goed. Dat meldt Dvhn.nl

Politie rukt uit naar Bunschoten maar moet in #Winschoten zijn.
112 melding
Dinsdag 8 september 2020 om 19:22
Winschoten

Winschoten - De politie rukte dinsdag kort voor half vier voor een ruzie uit naar supermarkt Lidl. Dat deed ze goed. Dat meldt Dvhn.nl

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Winschoten

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl