Donderdag 23 april 2026 07:00 uur
Oldebroek
Ontvang updates voor Oldebroek
Op donderdag 23 april is de start bouw van Huys op de Brink in Wezep officieel gevierd. Een bijzonder en feestelijk moment dat werd gedeeld met toekomstige bewoners en betrokken partijen. De officiële aftrap werd verricht door wethouder Beerd Flier van de gemeente Oldebroek, samen met Antoinette Wilmot, commercieel directeur van Reinbouw.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldebroek