Burpees tussen konijnenkeutels, het kan me niets schelen

Zaterdag 23 mei 2020 15:19 uur

Oldenzaal

Bron Tubantia

Ik voelde mij dinsdagochtend even de gelukkigste mens op aarde, want ik mocht weer sporten bij de plaatselijke sportschool. Als een op hol geslagen koe, die na een lange winter op stal weer de wei in mocht. Zo voelde ik mij.

Lees het volledige artikel op Tubantia

Bekijk al het lokale nieuws van Oldenzaal

Burpees tussen konijnenkeutels, het kan me niets schelen

Meer meldingen in deze omgeving

Uitbetalen is verplicht, dit is dus diefstal.
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 10:33
Oldenzaal

Cor (70) uit Oldenzaal wil geld terug van TUI: ‘Wat moet ik met voucher van 10.000 euro?'.

Politie naar Hyacinthstraat in Oldenzaal vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Maandag 25 mei 2020 om 15:28
Hyacinthstraat , Oldenzaal

Op 25 mei 2020 om 15:28 is de politie uitgereden naar Hyacinthstraat te Oldenzaal.

Beschonken bestuurder belandt met auto in tuin in Oldenzaal .
112 melding
Zondag 24 mei 2020 om 11:33
Oldenzaal

| #Overijssel #nieuws Oldenzaal - In de nacht van zaterdag op zondag is in Oldenzaal een beschonken bestuurde....

Onze medewerkers hebben vanmiddag ondersteund bij een grote brand bij een autobedrijf in De Lutte.
112 melding
Zaterdag 23 mei 2020 om 18:23
Oldenzaal

Het bluswater op het terrein wordt via de riolering afgevoerd naar onze rioolwaterzuivering in Oldenzaal. ..

Brandweer met normale urgentie naar Toon Borghuisstraat in Oldenzaal
112 melding
Woensdag 20 mei 2020 om 02:16
Toon Borghuisstraat , Oldenzaal

Op 20 mei 2020 om 02:16 is de brandweer zonder spoed uitgereden naar Toon Borghuisstraat te Oldenzaal.

Politie Noordoost Twente in 'stealth-modus' op boevenjacht met elektrisch vervoer #rtvoost .
112 melding
Dinsdag 19 mei 2020 om 20:50
Oldenzaal

De politie in Oldenzaal en omgeving surveilleert de komende maanden bijna geluidsloos.

Een vergeten zakje wiet vinden tussen de kussens van de bank
112 melding
Dinsdag 19 mei 2020 om 17:42
Begoniastraat , Oldenzaal

dat kennen we allemaal. Geluk zit in een klein hoekje. Maar 10 kilo vinden, dat gebeurt de meeste van ons niet dagelijks... .

VIDEO: Politie Noordoost Twente in 'stealth-modus' op boevenjacht met elektrische vervoer. #rtvoost.
112 melding
Dinsdag 19 mei 2020 om 17:21
Oldenzaal

De politie in Oldenzaal en omgeving surveilleert de komende maanden bijna geluidsloos.

Brandweer met gepaste spoed naar Wilhelminastraat in Oldenzaal
112 melding
Zaterdag 16 mei 2020 om 17:23
Wilhelminastraat , Oldenzaal

Op 16 mei 2020 om 17:22 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Wilhelminastraat te Oldenzaal.

Melding aanrijding Oldenzaal
112 melding
Dinsdag 12 mei 2020 om 06:21
Oldenzaal

Hengelo-Oldenzaal ?? Een aanrijding.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oldenzaal

Instellen