Dinsdag 23 juni 2026 11:40 uur
Oldenzaal
Ontvang updates voor Oldenzaal
Het ziet er naar uit dat de inwoners van Oldenzaal worden ‘gecompenseerd’ voor de 10 procent extra betaalde OZB over 2025. Met dank aan de activistische oud-notaris Wim Gaalman, die de afgelopen weken campagne voerde op zijn digitale platform ‘De Boeskoolbode’ om politiek en bestuur daartoe te bewegen. Als inspreker tijdens een Politiek Forum ontlokte hij maandagavond wethouder Rutger Bouwman in elk geval de toezegging dat het college ‘voornemens’ is te bekijken hoe die compensatie gerealiseerd kan worden.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldenzaal