Donderdag 7 maart 2019 09:47 uur
Wesepe
Ontvang updates voor Wesepe
Op 21 april a.s. vindt het jaarlijkse Paasvuur weer plaats. Het belooft weer een gezellige avond te worden. Om 20:00 uur wordt het Paasvuur ontstoken aan de G.J. Kappertweg (zelfde locatie als vorig jaar). Tijdens het Paasvuur kan er een wijntje of een biertje worden genuttigd. Ook is er gezorgd voor fris, warme dranken en wat te eten. Uiteraard bent u ook na het Paasvuur welkom in de tent voor een mooi feest met de dj!
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wesepe