Woensdag 18 oktober 2017 09:00 uur
Wesepe
Ontvang updates voor Wesepe
De omstreden mast met gondel op de dijk bij Welsum wordt vrijdag weggehaald. Dat gebeurt nadat de gemeente Olst-Wijhe de initiatiefnemers van de mast een dwangsom oplegden, omdat er geen vergunning voor de mast was aangevraagd en de gemeente die ook niet wilde verstrekken.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wesepe