Maandag 7 oktober 2019 20:42 uur
Wesepe
Ontvang updates voor Wesepe
WESEPE - Jong De Graafschap heeft maandagavond met een versterkt elftal een forse nederlaag geïncasseerd in het inhaalduel bij Go Ahead Eagles. Het Doetinchemse beloftenteam verloor na een doelpuntloze eerste helft met 4-1 van de ploeg uit Deventer, medekoploper in de beloftencompetitie.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wesepe