Donderdag 5 mei 2022 07:00 uur
Wesepe
Ontvang updates voor Wesepe
Het tweede team van Wesepe is deze week kampioen geworden in poule Oost-1 binnen de breedtesport. Dinsdag werd nummer 2 Swift’64, dat als enige ook nog kans op de titel maakte, met 22-18 verslagen. Door die zege is de ploeg niet meer te achterhalen door de concurrentie .
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wesepe