Donderdag 25 april 2019 07:00 uur
Wesepe
Ontvang updates voor Wesepe
In de strijd om de Hendrik Bartelscup – een toernooi met ploegen uit de hoofdklasse en tweede divisie – heeft Wijhe de eerste slag geslagen. Onder leiding van de nieuwe coach Laurens Beld werd dinsdagavond Pacelli met 21-26 verslagen. Beide ploegen staan waarschijnlijk komend seizoen ook tegenover elkaar. Wijhe wist zich onlangs ternauwernood te verzekeren van een nieuwe jaar in de tweede divisie; Pacelli promoveert als kampioen van de hoofdklasse naar diezelfde divisie.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wesepe