10-jarig zoontje van Tom Coronel grijpt eerste podium van 2021 - Rocco: “Ik ben heel erg blij” - Rac

Woensdag 21 april 2021 07:19 uur

Strijen

Bron Racexpress

STRIJEN ? Als de races van zondag hem ??n ding hebben opgeleverd ? behalve een prachtige bokaal voor zijn tweede plaats in het dagklassement bij de IAME Mini Parilla-rijders ? is het wel mentale hardheid voor Tom Coronels zoon Rocco. De pas tienjarige karter uit Eemnes denderde zondag op het circuit van Strijen naar drie tweede plaatsen tijdens de kartraces waar maar liefst 24 rijders aan de start stonden. Na twee sterke heats, was Rocco er zelfs in de derde heat met motorproblemen in geslaagd de concurrentie achter zich te houden. Het betekende ook gelijk zijn eerste podium van dit jaar. ?Ik ben heel erg blij met de tweede plaats?, zei Rocco enthousiast nadat hij zijn fraaie beker in ontvangst had genomen. Die uitstekende prestatie kwam niet onverwacht, trouwens. ?Ik had het misschien wel een klein beetje verwacht.?

Lees het volledige artikel op Racexpress

Bekijk al het lokale nieuws van Strijen

10-jarig zoontje van Tom Coronel grijpt eerste podium van 2021 - Rocco: “Ik ben heel erg blij” - Rac

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Vreeburg in Oosterhout
112 melding
Vrijdag 12 maart 2021 om 11:17
Vreeburg , Oosterhout

Op 12 maart 2021 om 11:17 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Vreeburg te Oosterhout.

Brandweer en politie met grote spoed naar Vreeburg in Oosterhout
112 melding
Vrijdag 12 maart 2021 om 11:13
Vreeburg , Oosterhout

Op 12 maart 2021 om 11:12 zijn brandweer en politie met grote spoed uitgereden naar Vreeburg te Oosterhout.

Brandweer met grote spoed naar Oudenhove in Oosterhout
112 melding
Woensdag 20 januari 2021 om 11:41
Oudenhove , Oosterhout

Op 20 januari 2021 om 11:40 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Oudenhove te Oosterhout.

Brandweer met gepaste spoed naar Spechtstraat in Oosterhout
112 melding
Donderdag 24 december 2020 om 18:59
Spechtstraat , Oosterhout

Op 24 december 2020 om 18:58 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Spechtstraat te Oosterhout.

Brandweer met gepaste spoed naar Oudenhove in Oosterhout vanwege brand
112 melding
Vrijdag 27 november 2020 om 15:21
Oudenhove , Oosterhout

Op 27 november 2020 om 15:21 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Oudenhove te Oosterhout.

Automobilist verliest macht over stuur na aanrijdig en botst tegen boom Hoofseweg #oosterhout.
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 10:19
Sterkenburg , Oosterhout

Woensdagmorgen zijn de hulpdiensten opgeroepen om 9.07 uur opgeroepen voor een ongeval met letsel op de Hoofseweg.

Politie met grote spoed naar Sterkenburg in Oosterhout vanwege letsel
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:07
Sterkenburg , Oosterhout

Op 25 november 2020 om 09:07 is de politie met grote spoed uitgereden naar Sterkenburg te Oosterhout.

Politie met grote spoed naar Sterkenburg in Oosterhout vanwege letsel
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:07
Sterkenburg , Oosterhout

Op 25 november 2020 om 09:07 is de politie met grote spoed uitgereden naar Sterkenburg te Oosterhout.

Politie met grote spoed naar Sterkenburg in Oosterhout vanwege letsel
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:07
Sterkenburg , Oosterhout

Op 25 november 2020 om 09:07 is de politie met grote spoed uitgereden naar Sterkenburg te Oosterhout.

Politie naar Sterkenburg in Oosterhout
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:07
Sterkenburg , Oosterhout

Op 25 november 2020 om 09:07 is de politie uitgereden naar Sterkenburg te Oosterhout.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Strijen

Instellen