Zondag 14 april 2024 14:06 uur
Ureterp
Ontvang updates voor Ureterp
URETERP – Zaterdag 13 april was het Gouden Spiker festival, een festival waar brassbands van de 5e t/m de 3e divisie aan meedoen. Ook brassband Wilhelmina/De Bazuin uit Kollum/Triemen/Westergeest o.l.v. Reimer Jan Rondaan deed mee en kwam uit in de 4e divisie.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ureterp