Woensdag 17 juli 2019 09:00 uur
Baarlo
Ontvang updates voor Baarlo
Vanaf haar tweede levensjaar tot haar zestiende had ze maar één nier. Twee keer kreeg ze al een donornier. Sinds vorig jaar leeft Moniek Latten (33) uit Baarlo zonder nieren. Al vijf jaar moet ze drie keer per week urenlang aan de dialyse. Binnenkort is ze een van de gezichten van een landelijke campagne van de Nierstichting. Op 25 juli is ze te zien in een tv-special op NPO1. Haar verhaal.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Baarlo