Dinsdag 11 maart 2025 03:34 uur
Engelen
Ontvang updates voor Engelen
Toen buurtbewoners lucht kregen dat de bomen op ‘hun’ plein mochten blijven staan ondanks de bouw van een snackbar, waren ze daar heel blij mee. De nieuwe snackbar werd er ‘gewoon’ omheen gebouwd: een uniek gezicht. Nu heeft Roy Engelen (33), die er ruim 20 jaar later snackbar Verhage runt, plannen voor een groter pand op het plein. De buurt hoopt dat de bomen kunnen blijven.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Engelen