Donderdag 15 december 2016 22:24 uur
Brouwershaven
Ontvang updates voor Brouwershaven
BROUWERSHAVEN De leerlingen van OBS De Schoener hebben gisteren de kerstboom op de Markt van hun woonplaats Brouwershaven versierd. De kleurrijke versiersels zijn afgelopen maandag door de kinderen zelf gemaakt. ,,We vonden de boom een beetje kaal," vertelt Corina Jansen van de stadsraad. Daarop werd contact gezocht met de school en de supermarkt. De ongeveer vijftig leerlingen gingen aan de slag en de Spar zorgde voor frisdrank en iets lekkers daarbij. Schooldirecteur Hans Schreurs had er alle vertrouwen in dat de boom mooi zou worden. ,,En hopelijk blijft hij gevrijwaard van vandalisme." FOTO DIRK-JAN GJELTEMA
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Brouwershaven