Zondag 27 mei 2018 16:38 uur
Ouwerkerk
Ontvang updates voor Ouwerkerk
OUWERKERK - Het was in de jaren negentig dat Ria Geluk een cassettebandje kreeg toegestuurd. Erop stond een compositie van Lex van Delden, genaamd In Memoriam, die na de Ramp is gespeeld om de slachtoffers te gedenken.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ouwerkerk