Jubilarissendag met cachet bij Sportclub'25 uit Bocholtz - De Limburger

Woensdag 13 oktober 2021 09:00 uur

Bocholtz

Bron De Limburger

Op zaterdag 13 november staat de jubilarissendag bij Sportclub’25 Bocholtz op het programma. Dan worden zowel de jubilarissen van het vorige én huidige seizoen tijdens een galabal gehuldigd.

Lees het volledige artikel op De Limburger

Bekijk al het lokale nieuws van Bocholtz

Jubilarissendag met cachet bij Sportclub'25 uit Bocholtz - De Limburger

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Zonnebloemstraat in Bocholtz vanwege waarnemen gaslucht
112 melding
Zondag 5 december 2021 om 14:19
Zonnebloemstraat , Bocholtz

Op 5 december 2021 om 14:19 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Zonnebloemstraat te Bocholtz.

Brandweer en politie met grote spoed naar Zonnebloemstraat in Bocholtz vanwege waarnemen gaslucht
112 melding
Zondag 5 december 2021 om 14:17
Zonnebloemstraat , Bocholtz

Op 5 december 2021 om 14:17 zijn brandweer en politie met grote spoed uitgereden naar Zonnebloemstraat te Bocholtz.

Brandweer met grote spoed naar Baneheiderweg in Bocholtz
112 melding
Vrijdag 12 november 2021 om 19:45
Baneheiderweg , Bocholtz

Op 12 november 2021 om 19:44 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Baneheiderweg te Bocholtz.

Brandweer met gepaste spoed naar Julianastraat in Bocholtz
112 melding
Maandag 8 november 2021 om 14:59
Julianastraat , Bocholtz

Op 8 november 2021 om 14:58 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Julianastraat te Bocholtz.

Brandweer met grote spoed naar Heiweg in Bocholtz
112 melding
Dinsdag 2 november 2021 om 09:44
Heiweg , Bocholtz

Op 2 november 2021 om 09:44 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Heiweg te Bocholtz.

Brandweer met grote spoed naar Julianastraat in Bocholtz
112 melding
Vrijdag 8 oktober 2021 om 23:21
Julianastraat , Bocholtz

Op 8 oktober 2021 om 23:20 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Julianastraat te Bocholtz.

Melding aanrijding Schoolstraat Bocholtz
112 melding
Dinsdag 28 september 2021 om 15:57
Schoolstraat , Bocholtz

Prio 1 ? ?? Aanrijding letsel ?? Schoolstraat Bocholtz ?? ?? ?? Prio 1 ? ?? Aanrijding letsel ?? A79 Rechts ?? 10,0 Valkenburg ?? ?? Prio 1 ? ?? Hulpverlening weg letsel ?? A79 Rechts ?? 10,0 Valkenburg Dit is de rijbaan Maastricht - Heerlen

Politie naar Schoolstraat in Bocholtz vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Dinsdag 28 september 2021 om 15:50
Schoolstraat , Bocholtz

Op 28 september 2021 om 15:49 is de politie uitgereden naar Schoolstraat te Bocholtz.

Politie naar Schoolstraat in Bocholtz vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Dinsdag 28 september 2021 om 15:49
Schoolstraat , Bocholtz

Op 28 september 2021 om 15:49 is de politie uitgereden naar Schoolstraat te Bocholtz.

Brandweer met grote spoed naar Baneheiderweg in Bocholtz
112 melding
Vrijdag 24 september 2021 om 19:47
Baneheiderweg , Bocholtz

Op 24 september 2021 om 19:47 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Baneheiderweg te Bocholtz.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Bocholtz

Instellen