Woensdag 29 maart 2017 07:00 uur
Landhorst
Ontvang updates voor Landhorst
LANDHORST - Of het wordt een hoogwaardig en aansprekend museum of het wordt niets. Dat zegt wethouder Jeroen Willems van de gemeente Sint Anthonis over de mogelijke vestiging van een Koude Oorlog-museum op het voormalige mobilisatiecomplex aan de Boompjesweg in Landhorst.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Landhorst