Vrijdag 6 januari 2012 08:00 uur
Landhorst
Ontvang updates voor Landhorst
LANDHORST - KOVOM wil betrokken worden bij de totstandkoming en het in stand houden van het Koude Oorlog Museum dat op het mobilisatiecomplex bij Landhorst moet komen. Tevens wil de vereniging Koude Oorlog Veteranen en Oud Militairen op het terrein een herdenkingsmonument ter nagedachtenis aan de tijdens de Koude Oorlog omgekomen militairen. KOVOM-voorzitter Hans van der Bruggen uit Eindhoven is inmiddels allerlei wegen aan het bewandelen om zijn ideeën in Landhorst verwezenlijkt te krijgen. "Toen ik hoorde dat de provincie Brabant in de gemeente Sint Anthonis een Koude Oorlog Museum wil, ben ik direct informatie gaan inwinnen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Landhorst