Zaterdag 16 juli 2022 21:06 uur
Wanroij
Ontvang updates voor Wanroij
WANROIJ | In wanroij is omstreeks 20.00 uur de brandweer opgeroepen om twee pony’s te vangen die uit een wei waren ontsnapt. Ook een persoon op een brommer hielop om de pony’s terug te drijven. Tijdens de actie was de Hapseweg afgesloten voor verkeer. De pony’s staan inmiddels weer veilig in de wei.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wanroij