Zondag 31 maart 2013 07:00 uur
Westerbeek
Ontvang updates voor Westerbeek
In Westerbeek vond zondagavond voor de 40e keer het traditionele paasvuur plaats. Om kwart over negen werd het vuur aangestoken. Ondanks de droogte gaf de gemeente Sint Anthonis, waar Westerbeek onder valt, een ontheffing af. Normaal geldt er namelijk een stookverbod.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerbeek