Zondag 1 juli 2012 07:00 uur
Westerbeek
Ontvang updates voor Westerbeek
Een groep bewoners in Westerbeek heeft maandagmiddag hun eigen kermis gebouwd. En dat terwijl de 'echte kermis' maar honderd meter verderop staat. Volgens de bewoners was het hard nodig omdat er een aantal attracties niet is komen opdagen. Vooral voor de doelgroep van 4 tot 15 jaar was er na het afzeggen van 'de rups' niets meer te doen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerbeek