Zaterdag 18 maart 2006 08:00 uur
Westerbeek
Ontvang updates voor Westerbeek
WESTERBEEK - „Motorcross is verslavend, daarom is het zo moeilijk er mee te stoppen“, aldus Sjaak Vollenberg uit Westerbeek. Toch nam hij onlangs het besluit na ruim 25 jaar fanatiek crossen zijn zijspan voorlopig op stal te parkeren. Vollenberg richt zich nu op de crosscarrière van zijn zoon Tom.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerbeek