Sjaak Vollenberg: ‘Ik lig er wakker van dat ik ben gestopt’

Zaterdag 18 maart 2006 08:00 uur

Westerbeek

Ontvang updates voor Westerbeek

WESTERBEEK - „Motorcross is verslavend, daarom is het zo moeilijk er mee te stoppen“, aldus Sjaak Vollenberg uit Westerbeek. Toch nam hij onlangs het besluit na ruim 25 jaar fanatiek crossen zijn zijspan voorlopig op stal te parkeren. Vollenberg richt zich nu op de crosscarrière van zijn zoon Tom.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Westerbeek

Sjaak Vollenberg: ‘Ik lig er wakker van dat ik ben gestopt’

Meer meldingen in deze omgeving



Binnenlands nieuws
Woensdag 17-6-2026
Westerbeek

Binnenlands nieuws
Zondag 31-5-2026
Westerbeek

Video
Vrijdag 15-5-2026
Sint Anthonis

Binnenkijken bij
Zondag 10-5-2026
Van Haandelstraat 1, 5843AX Westerbeek

Nieuw bedrijf
April 2026
Beekstraat 50, 5843AK Westerbeek

Binnenlands nieuws
Zondag 5-4-2026
Westerbeek

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Westerbeek

Instellen

Meer nieuws in Westerbeek

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement