Dinsdag 17 december 2024 16:42 uur
Berlicum
Ontvang updates voor Berlicum
Nadat de Sint weer terug was gegaan naar Spanje stond op zondag 8 december het regiotoernooi in Berlicum op het programma. Aan dit laatste toernooi voor de jaarwisseling hebben 13 judoka’s van onze vereniging meegedaan. Voor een aantal judoka’s was dit hun eerste toernooi tegen kinderen van andere verenigingen, wat natuurlijk best wel spannend is. Iedereen heeft heel goed zijn/haar best gedaan en het publiek heeft kunnen genieten van mooie partijtjes.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Berlicum