Vrijdag 7 maart 2025 17:25 uur
Berlicum
Ontvang updates voor Berlicum
Vrijdag 28 februari werd in Berlicum door Martijn van Bebber het 11 e Oeteldonks Konsulaat geopend voor carnavalsvierders die niet meer in Den Bosch maar in Dun Birrekoal wonen en toch een binding willen houden met Oeteldonk. Martijn van Bebber, de nieuwe Konsul, en zijn vrouw Jessica, de konsulin, openden het nieuwe Konsulaat onder toezicht van vele genodigden, onder wie Prins Albert Jan I , Adjudant Lindie, Jeugdprins Tren, Adjudant Jade, en het gehele blauwe jeugdgevolg onder wie de Dansgroep, die een hele mooie warme act uitvoerden en 2 Carnavals muziekskes. De nieuwe Konsul moet aan vele strenge eisen en ludieke opdrachten voldoen, alvorens hij kan worden geinstalleerd. Het bijzondere van het 11 e Oeteldonks Konsulaat in Berlicum is dat dit ook gevestigd is op huisnummer 11. Na onder meer toegesproken te zijn door de Hoogheden van Dun Blaouwun Beer, de voorzitter van het Oeteldonks Konsulaat en Piet Lathouwers werd het een gezellige sfeervolle middag aan de Nieuwe Ploeg 11 in Berlicum
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Berlicum