Ondergrondse kabel Drachten terug op agenda

Donderdag 11 juli 2019 23:09 uur

Drachten

Bron WâldNet Nieuws

DRACHTEN - Het verkabelen van de hoogspanningsleidingen bij de Drachtster wijken De Drait, Drachtstervaart en de buurt rond Maartenswoude wordt opnieuw afgewogen. Aanvankelijk wilde het college van burgemeester en wethouders in Smallingerland ervan afzien, maar onder druk van de raad komt er een nieuwe discussie over het onderwerp.

Lees het volledige artikel op WâldNet Nieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Drachten

Ondergrondse kabel Drachten terug op agenda

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar 't Deel in Drachten
112 melding
Vrijdag 14 augustus 2020 om 09:49
't Deel , Drachten

Op 14 augustus 2020 om 09:49 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar 't Deel te Drachten.

Brandweer met gepaste spoed naar Valkstraat in Drachten
112 melding
Vrijdag 14 augustus 2020 om 01:36
Valkstraat , Drachten

In de nacht van donderdag op vrijdag 14 augustus 2020 om 01:35 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Valkstraat te Drachten.

@Sjoerd1956 @michel180qq @trouw En net als de politie maak ik mij zorgen over deze steekpartijen , ook als is dit vaak buiten mijn buurt........
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 11:36
Drachten

Een 16-jarige jongen uit Drachten is alsnog overleden aan de verwondingen die hij eerder opliep bij een steekincident. ANP PRONEWS

Heb jij je ook weleens afgevraagd waarom een ambulance geel is en wat er allemaal in een ambulance zit?
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 11:27
De Slag , Drachten

Noa (12 jaar) en Silas (11 jaar) zoeken het uit. Zij zijn de kidsreporters van Kijlstra Ambulancezorg in Drachten. Meer weten? Check onze website!..

Zendmast brand blijkt affakkelen gas te zijn -.
112 melding
Woensdag 12 augustus 2020 om 00:44
Drachten

- Ureterp- De brandweer van Ureterp werd omstreeks uur gealarmeerd voor een zendmast brand langs de....

Heb jij je ook weleens afgevraagd waarom een ambulance geel is en wat er allemaal in een ambulance zit?
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 21:01
De Slag , Drachten

Noa (12 jaar) en Silas (11 jaar) zoeken het uit. Zij zijn de kidsreporters van Kijlstra Ambulancezorg in Drachten. Meer weten? Check onze website!..

Ambulance met gepaste spoed naar 't Swin in Drachten
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 20:45
't Swin , Drachten

Op 11 augustus 2020 om 20:45 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar 't Swin te Drachten.

Heb jij je ook weleens afgevraagd waarom een ambulance geel is en wat er allemaal in een ambulance zit?
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 18:32
De Slag , Drachten

Noa (12 jaar) en Silas (11 jaar) zoeken het uit. Zij zijn de kidsreporters van Kijlstra Ambulancezorg in Drachten. Meer weten? Check onze website!..

Heb jij je ook weleens afgevraagd waarom een ambulance geel is en wat er allemaal in een ambulance zit?
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 16:20
De Slag , Drachten

Noa (12 jaar) en Silas (11 jaar) zoeken het uit. Zij zijn de kidsreporters van Kijlstra Ambulancezorg in Drachten. Meer weten? Check onze website!..

Brutaal en ook onnozel ????  Bewoners gewond na overval in Beetsterzwaag, twee verdachten opgepakt #omropfryslan .
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 15:13
De Bank , Drachten

De politie was snel ter plaatse. Omdat de bewoners de verdachten kenden, lukte het de politie om ze snel op te pakken.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Drachten

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl