Zondag 2 augustus 2015 07:00 uur
De Tike
Ontvang updates voor De Tike
De jubileumcross van 4 juli j.l. die vanwege de extreme hitte verplaats was naar 1 augustus is een complete feestdag geworden. De dag begon met een korte toespraak van de voorzitter van de Noordelike Autocross Club (NAC) die in een paar woorden de geschiedenis van 35 jaar NAC en het ´van der Schaafcircuit´ schetste. Na een welkom aan alle coureurs en medewerkers en in het bijzonder aan burgemeester Bilker van de gemeente Kollumerland. De burgemeester feliciteerde het bestuur met het 35 jarig jubileum en wenste hen veel succes voor de toekomst.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Tike