BMW in sloot op N356 bij De Tike - Waldnet

Woensdag 18 januari 2012 09:00 uur

De Tike

Ontvang updates voor De Tike

Een BMW is woensdagochtend in de sloot beland langs de Van Harinxmaweg (N356) tussen Burgum en Nijega. Nabij de afslag Susterwei (richting De Tike) raakte de bestuurder rond 11.15 uur de macht over het stuur kwijt en het voertuig kwam vervolgens aan de Gariper kant in de sloot terecht. De bestuurder maakte de uitwijkmanoeuvre toen een auto vanaf de Polderdyk de N356 zou oversteken. De auto stak echter nog niet over maar de BMW rijder schrok hiervan en stuurde vervolgens zijn auto de sloot in.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van De Tike

BMW in sloot op N356 bij De Tike - Waldnet

Meer meldingen in deze omgeving

Nieuw bedrijf
Juni 2026
Master Iniawei 8, 9219VR De Tike


Binnenlands nieuws
Zondag 7-6-2026
De Tike

Nieuw bedrijf
Mei 2026
Polderdyk 19, 9219VH De Tike

Binnenlands nieuws
Zaterdag 9-5-2026
De Tike

112 melding
Zaterdag 9-5-2026 om 14:37
Susterwei, 9219VJ De Tike


Binnenlands nieuws
Zaterdag 9-5-2026
De Tike

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor De Tike

Instellen

Meer nieuws in De Tike

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement