Woensdag 18 januari 2012 09:00 uur
De Tike
Ontvang updates voor De Tike
Een BMW is woensdagochtend in de sloot beland langs de Van Harinxmaweg (N356) tussen Burgum en Nijega. Nabij de afslag Susterwei (richting De Tike) raakte de bestuurder rond 11.15 uur de macht over het stuur kwijt en het voertuig kwam vervolgens aan de Gariper kant in de sloot terecht. De bestuurder maakte de uitwijkmanoeuvre toen een auto vanaf de Polderdyk de N356 zou oversteken. De auto stak echter nog niet over maar de BMW rijder schrok hiervan en stuurde vervolgens zijn auto de sloot in.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Tike