Vrijdag 23 september 2016 09:00 uur
De Tike
Ontvang updates voor De Tike
Een bijzonder transport is vrijdagmiddag verkeerd gereden op de Centrale As tussen Nijega en Burgum. De transporteur moest een 'hop-over' brengen en reed vanaf de Wâldwei de westelijke rijbanen (waar verkeer rijdt) van de Centrale As op. Nadat de fout was ontdekt ter hoogte van de Sumarreheide is besloten om weer achteruit te gaan rijden. Het verkeer ondervond lichte hinder van de ontstane situatie aangezien er nog maar één rijbaan beschikbaar was. Eenmaal bij de rotonde van Nijega wist de chauffeur via de oostelijke rijbaan de plek van de 'hop-over' te vinden.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Tike