Woensdag 24 juni 2026 14:17 uur
Grootebroek
Ontvang updates voor Stede Broec
GROOTEBROEK - Op dinsdag 23 juni jl. kwamen toekomstige bewoners van het laatste eiland in de gebiedsontwikkeling Waterweide in Grootebroek bijeen. Kopers, buren en relaties maakten kennis met elkaar en vierden de vorming van alweer het laatste woongebied binnen deze nieuwbouwwijk. Daarmee nadert de totale gebiedsontwikkeling haar voltooiing. De bijeenkomst vormde niet alleen een warm welkom voor nieuwe bewoners, maar ook een passend moment om terug te blikken op jaren van ontwikkeling in Waterweide. Ook de gemeente Stede Broec was vertegenwoordigd; wethouder Slagter was bij de bijeenkomst aanwezig.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Stede Broec