Vrijdag 14 oktober 2022 16:56 uur
De Heen
Ontvang updates voor De Heen
De ceo's van de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) en Shell hebben in hun verhoor voor de parlementaire enquêtecommissie aardgaswinning 'beschamende' en onjuiste uitspraken gedaan. Zij hadden niet mogen beweren dat de situatie in Groningen technisch veilig is, want dat "wordt niet bepaald door oliemaatschappijen, maar door de overheid". Dat zei de baas van Staatstoezicht op de Mijnen (SodM), Theodor Kockelkoren, die vanochtend zijn opwachting maakte op de laatste dag van verhoren van de commissie.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Heen