“Blije klanten zorgen voor tot wel 28% meer omzet”

Donderdag 30 oktober 2025 12:09 uur

Tholen

Ontvang updates voor Tholen

Tholen - "Je wilt geen tevreden klanten, je wilt blije klanten." Met die simpele, maar krachtige boodschap trapte Chantal Riedeman haar presentatie af voor de Business Partners in Fresh bijeenkomst. De AGF-ondernemers haalden kennis binnen bij de oprichter van Business Blijmakers en Shopology, die ook bedrijven als L'Oreal, Babyplanet en Roobol begeleidt. Chantal weet als geen ander hoe klantbeleving direct bijdraagt aan omzet en loyaliteit. "Wetenschappelijk bewezen: Blije klanten zorgen voor 28% meer omzet. Ze besteden 5 keer tot 16 keer meer dan tevreden klanten en 81% komt terug."

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Tholen

“Blije klanten zorgen voor tot wel 28% meer omzet”

Meer meldingen in deze omgeving


Binnenlands nieuws
Vrijdag 31-10-2025
Tholen

Binnenlands nieuws
Vrijdag 31-10-2025
Tholen


Binnenlands nieuws
Donderdag 30-10-2025
Tholen

Binnenlands nieuws
Donderdag 30-10-2025
Tholen

Binnenlands nieuws
Donderdag 30-10-2025
Tholen


Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Tholen

Instellen

Meer nieuws in Tholen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2025 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement