Zondag 3 juli 2011 07:00 uur
Stokhasselt
Ontvang updates voor Stokhasselt
Het college van B&W heeft besloten om een interventieteam voor de wijk Stokhasselt in het leven te roepen. Het doel is de leefbaarheid in de wijk te versterken door maatschappelijke ondersteuning te bieden aan wijkbewoners die dat nodig hebben. Maar ook door fraude en misstanden in de wijk hard aan te pakken. De gemeente wil samen met acht partijen een interventieteam voor de wijken Stokhasselt en Vlashof oprichten. In het eerste half jaar van 2012 voert dit interventieteam extra handhavingsacties en controles uit. De acties zijn gericht op het terugdringen van illegale bewoning en overbewoning, het terugdringen van fraude met uitkeringen en het terugdringen van overlast en misstanden in de wijken. Het interventieteam zal ook op huisbezoek gaan.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Stokhasselt