Schaatser Jorrit Bergsma opent OBS De Vijverstee in Vries

Donderdag 20 juni 2019 10:30 uur

Vries

Bron Vriezer Post

VRIES – Afgelopen donderdag was de officiële opening van de vernieuwde school OBS De Vijverstee in Vries. Daarnaast werd tevens de Vlindertuin geopend, die vernoemd is naar Meike. Het jonge meisje van de school is onlangs overleden. Voorafgaande aan de opening werd er een groot circus gehouden om de kinderen te vermaken. Kinderen konden worden geschminkt en diverse kunstjes leren. Daarnaast was er een show met verschillende dieren. Na het circus verplaatsten de leerlingen en belangstellenden zich naar het schoolplein, waar de officiële gedeelte plaatsvond.

Lees het volledige artikel op Vriezer Post

Bekijk al het lokale nieuws van Vries

Schaatser Jorrit Bergsma opent OBS De Vijverstee in Vries

Meer meldingen in deze omgeving

@PeterRdeV Net als het nooit consequenties heeft als lamestream media TV persoonlijkheden tienduizenden euro's betaalt om kinder slachtoffers van mensenhandel en rituele satanische verkrachting te ridiculiseren.  .
112 melding
Dinsdag 28 juli 2020 om 23:11
Vries

Een aanklaagster beschuldigt nu ook Ghislaine Maxwell, de rechterhand van wijlen Jeffrey Epstein, van verkrachting.

Boulevard-opmerking Zomergasten valt verkeerd bij Peter R. de Vries: ‘Spoor bijster'.
112 melding
Maandag 27 juli 2020 om 20:38
Vries

Kom op ?@PeterRdeV?, het ís toch ook niets? Niets zinnigs? Het is zogenaamd semi luchtig en gaat van een zieke cavia van artiest x naar de moord op.. ?? .

Melding politie Vries
112 melding
Zaterdag 25 juli 2020 om 21:44
Vries

Moeders, vaders en veteranen vormen een muur in Portland, om demonstranten van Black Lives Matter te beschermen tegen de federale politie.

Bijna bewuste aanrijding in Gorinchem.
112 melding
Zaterdag 25 juli 2020 om 02:33
Vries

Even later werd hij door dezelfde bestuurder in zijn arm gestoken. Een 30-jarige man is aangehouden. .

Melding steekincident Vries
112 melding
Donderdag 23 juli 2020 om 14:44
Vries

Man gewond bij steekincident in Gorinchem In de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 juli 2020 heeft er in Gorinchem een steekincident plaatsgevonden.

Man gewond bij steekincident in Gorinchem [GORINCHEM] In de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 juli 2020 heeft er in Gorinchem een steekincident plaatsgevonden.
112 melding
Donderdag 23 juli 2020 om 13:40
Vries

Dit gebeurde tussen 03.15 en 03.30 uur op de W. de Vries Robbeweg. Aldaar werd een voetg.....

Wie heeft er informatie over het incident van vannacht tussen 3.15 en 3.45 uur?
112 melding
Donderdag 23 juli 2020 om 12:47
Vries

#Wdevriesrobbeweg #Gorinchem Man wordt bijna aangereden en met steekwond achtergelaten. Tip via 0900-8844 of via het formulier. Anoniem kan op 0800-7000. @Pol_LekMerwede.

Bij Politie & AIVD-Informant & crisismanager & acteur ‘Ratje-Marc Belinfante' mogen AIVD & Politie Informanten ‘Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout' en ‘Pedo Verkrachting Goed prater Peter R. de Vries' hun straatje(s) schoonvegen..
112 melding
Donderdag 23 juli 2020 om 08:16
Vries

( door  de bijna  door ‘AIVD- informanten- Peter R .de Vries en Bas van Hout’ vermoorde  Verzetsheld (Video’s) ing Steve Brown )

EN DUS BLIJF IK VAN MENING: RATRUTTE BLIJFT HANGEN VOOR DOOD DOOR SCHULD AAN VELE OUDEREN IN DE ZORGINSTELLINGEN.
112 melding
Zondag 19 juli 2020 om 15:04
Vries

Ratrutte MOET de bak in ! Oepsie! ‘RIVM en ministerie van Volksgezondheid raakten te veel vermengd'.

Wil je een advocaat bij je verhoor? (STRIP) - Lees meer op.
112 melding
Donderdag 16 juli 2020 om 23:00
Vries

#Utrecht #Nederland #criminaliteit #misdaad #nieuws #trending #crime #liquidatie #maffia #drugs #moord #vermist #cocaine #opsporingverzocht.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Vries

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl