Vrijdag 12 juni 2026 07:35 uur
De Punt
Ontvang updates voor De Punt
Sem de Lange heeft op donderdag bekend gemaakt een punt te zetten achter zijn actieve motocross carrière. ”Ik heb geweldige momenten beleefd, bijzondere mensen ontmoet, wedstrijden voor het Europees kampioenschap gewonnen, ben Nederlands kampioen geweest en heb nog veel meer mooie prestaties mogen neerzetten,’’ blikt de Lange terug op zijn carrière.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Punt