Woensdag 13 maart 2019 12:46 uur
Odiliapeel
Ontvang updates voor Odiliapeel
ODILIAPEEL - Een plek waar jong en oud elkaar kunnen ontmoeten en genieten van bloemen, planten en een moestuin. Dat is de insteek van de zogeheten ‘beleeftuin’ die in Odiliapeel is aangelegd. Woensdag stopte groep 6/7 van kindcentrum Den Dijk de eerste plantjes in de grond.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Odiliapeel