Trieste herinneringen in de stromende regen; derde steenlegg... - Noordhollands Dagblad

Woensdag 12 juni 2019 22:15 uur

Amerongen

Bron Noordhollands Dagblad

Donkere wolken en stromende regen. Het weer zorgde woensdagmiddag voor een passend decor bij de derde steenlegging, ter nagedachtenis aan door de nazi’s vermoorde Joodse stadgenoten.

Lees het volledige artikel op Noordhollands Dagblad

Bekijk al het lokale nieuws van Amerongen

Trieste herinneringen in de stromende regen; derde steenlegg... - Noordhollands Dagblad

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Amerongen
112 melding
Dinsdag 30 juni 2020 om 17:30
Amerongen

Een hele dag mijn voornaam trending topic, haatberichten op twitter, Facebook, bedreigingen.

Melding brandweer Koenestraat Amerongen
112 melding
Zondag 28 juni 2020 om 13:38
Koenestraat , Amerongen

Samen met Brandweer Amerongen uitgerukt voor een afhijsing vanmorgen.

Brandweer met grote spoed naar Koenestraat in Amerongen
112 melding
Zondag 28 juni 2020 om 10:07
Koenestraat , Amerongen

Op 28 juni 2020 om 10:07 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Koenestraat te Amerongen.

Melding 112 Amerongen
112 melding
Zaterdag 27 juni 2020 om 17:38
Amerongen

Help mee met deze actie van Burgernet!

AMERONGEN Op de Postmeester in Amerongen heeft op zondag 21 juni rond 12.30 uur een babbeltruc plaatsgevonden.
112 melding
Zaterdag 27 juni 2020 om 13:13
De Postmeester , Amerongen

Dat meldt de politie. Hierbij is het de verdachte gelukt om goederen uit een woning van een oude dame weg te nemen.

Oude dame slachtoffer van babbeltruc in Amerongen [AMERONGEN] Op de Postmeester in Amerongen heeft op zondag 21 juni rond 12.30 uur een babbeltruc plaatsgevonden.
112 melding
Vrijdag 26 juni 2020 om 14:26
De Postmeester , Amerongen

Dat meldt de politie. Hierbij is het de verdachte gelukt om goederen uit een woning van e.....

Brandweer met grote spoed naar Dwarsweg in Overberg
112 melding
Vrijdag 12 juni 2020 om 15:42
Dwarsweg , Overberg

Op 12 juni 2020 om 15:42 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Dwarsweg te Overberg.

In maart werd in Overberg werd een groot drugslab opgerold. Grote schade voor het milieu: grond en water zijn zwaar vervuild.
112 melding
Donderdag 11 juni 2020 om 20:07
Overberg

Mogelijke kosten voor de gemeente: tonnen... Zie je iets verdachts in je omgeving? Meld Misdaad Anoniem: 0800 7000. .

Politie naar Parallelweg in Overberg vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 12:28
Parallelweg , Overberg

Op 26 mei 2020 om 12:27 is de politie uitgereden naar Parallelweg te Overberg.

Brandweer met grote spoed naar De Postmeester in Amerongen vanwege reanimatie
112 melding
Zaterdag 16 mei 2020 om 08:15
De Postmeester , Amerongen

Op 16 mei 2020 om 08:15 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar De Postmeester te Amerongen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Amerongen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl