Stichting Chantal Wil Leven gaat verder op de naam Stichting Isis Wil Leven!

Maandag 16 november 2020 15:26 uur

Veendam

Bron 112 Groningen

Veendam - Namens Stichting Chantal Wil Leven willen wij een ieder bedanken die ons heeft geholpen. Chantal leeft! Zonder jullie hulp, was dat onmogelijk geweest! Nu kan zij weer moeder zijn voor haar zieke dochter.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Veendam

Stichting Chantal Wil Leven gaat verder op de naam Stichting Isis Wil Leven!

Meer meldingen in deze omgeving

Automobilist aangehouden na ongeval Veendam -.
112 melding
Maandag 26 juli 2021 om 13:00
Borgercompagnie

Gisteravond omstreeks 21:00 uur werd een ongeval gemeld op de Veendammerweg N963. Een Poolse automobilist reed met hoge snelheid vanuit de richting Borgercompagnie in de richting van Veendam. In de auto zaten drie personen.

Poolse automobilist crasht, vlucht maar wordt gepakt na veroorzaken ongeval in Veendam #Veendam #Ongeval #aanhouding.
112 melding
Maandag 26 juli 2021 om 11:01
Borgercompagnie

Veendam – Zondagavond omstreeks 21:00 uur werd een ongeval gemeld op de Veendammerweg N963.

Bestuurder op de vlucht na aanrijding Veendammerweg
112 melding
Zondag 25 juli 2021 om 22:54
Veendam

Veendam – De politie heeft zondagavond een man overgebracht naar het politiebureau na een aanrijding op de Veendammerweg in Veendam.

Auto betrokken bij aanrijding met meerdere auto's in Veendam.
112 melding
Zondag 25 juli 2021 om 21:50
Veendam

Bestuurder vlucht, maar wordt gepakt door groep jongeren.

Brandweer met grote spoed naar Sarastraat in Veendam
112 melding
Dinsdag 20 juli 2021 om 17:07
Sarastraat , Veendam

Op 20 juli 2021 om 17:06 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Sarastraat te Veendam.

Zaterdag aan het begin van de avond werd de traumaheli ingezet voor een medisch noodgeval aan de Schoolstraat in #Veendam #PH-HVB #Lifeliner4 #MMT  Hele artikel is te vinden via onderstaande link..????????
112 melding
Zondag 18 juli 2021 om 12:31
Prins Bernhardlaan , Veendam

Veendam – Zaterdag aan het begin van de avond werden de hulpdiensten ingezet voor een medisch noodgeval aan de Schoolstraat in Veendam.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zondag 18 juli 2021 om 09:48
Meezenbroekstraat , Veendam

"Politie zoekt getuigen van woninginbraak in Veendam" #nieuws #groningen #112.

Melding politie Veendam
112 melding
Zaterdag 17 juli 2021 om 00:30
Veendam

Veendam: Meisje in Veendam is in goede gezondheid aangetroffen.

Donderdagmiddag werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een verkeersongeval op de N33 bij #Gieten.
112 melding
Vrijdag 16 juli 2021 om 13:54
Veendam

Een auto botste achterop een vrachtwagen. De auto vloog na de botsing in brand #Drenthe #N33 #hulpdiensten #brandweer Hele artikel via de link..????????

Auto vliegt in brand na botsing met vrachtwagen op de N33 nabij Gieten #Drenthe #N33 #hulpdiensten #brandweer.
112 melding
Vrijdag 16 juli 2021 om 13:50
Veendam

Gieten – Donderdagmiddag omstreeks 17:20 uur werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een verkeersongeval op de N33 bij Gieten. Het ongeval gebeurde tussen Veendam en de afslag Gieten.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Veendam

Instellen