Stalker (42) uit Vlagtwedde drong ook digitaal in het leven van ex uit Annen - Het Streekblad

Woensdag 13 november 2019 09:00 uur

Vlagtwedde

Bron Het Streekblad

Een 42-jarige man uit Vlagtwedde kon het niet verkroppen dat zijn relatie met een vrouw uit Annen op de klippen liep.

Lees het volledige artikel op Het Streekblad

Bekijk al het lokale nieuws van Vlagtwedde

Stalker (42) uit Vlagtwedde drong ook digitaal in het leven van ex uit Annen - Het Streekblad

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:16
Ter Apel

"Weer zeven coronabesmettingen in azc Ter Apel" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 09:16
Ter Apel

"Corona-uitbraak Azc Ter Apel: elf bewoners besmet" #nieuws #groningen #112.

Brandweer met gepaste spoed naar Nederveen Cappelstraat in Ter Apel
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 17:12
Nederveen Cappelstraat , Ter Apel

Op 18 november 2020 om 17:12 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Nederveen Cappelstraat te Ter Apel.

Politie wil huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden .
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 14:54
Molenweg , Ter Apel

De politie wil de huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 09:17
Peregrinusstraat , Ter Apel

"`Vreemde lucht` laat brandweer Ter Apel uitrukken" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 09:17
Molenweg , Ter Apel

"Politiehuisvesting die past bij de gemeente Westerwolde" #nieuws #groningen #112.

Melding politie Vlagtwedde inzake moord
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 20:52
Vlagtwedde

Zo ik doe dus aangifte online en openbaar.wegens groeps moord.poging op mij...

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie' van maken.
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 18:37
Ter Apel

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie’ van maken.

TER APEL - De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie' van maken.. #nieuws #ter-apel
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 18:18
Molenweg , Ter Apel

De politie wil de huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden.

Politie wil bureau in Ter Apel kopen en uitbreiden: De politie wil het politiebureau in Ter Ape....
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 17:45
Ter Apel

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie’ van maken.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Vlagtwedde

Instellen