Schuur uitgebrand bij Ter Apel

Zondag 22 november 2020 15:50 uur

Ter Apel

Bron 112 Groningen

Ter Apel - Zondagochtend rond 07:40 uur werd de brandweer van Ter Apel opgeroepen voor een schuurbrand aan de Wijerdstraat in Ter Apel.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Ter Apel

Schuur uitgebrand bij Ter Apel

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 09:16
Ter Apel

"Corona-uitbraak Azc Ter Apel: elf bewoners besmet" #nieuws #groningen #112.

Brandweer met gepaste spoed naar Nederveen Cappelstraat in Ter Apel
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 17:12
Nederveen Cappelstraat , Ter Apel

Op 18 november 2020 om 17:12 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Nederveen Cappelstraat te Ter Apel.

Politie wil huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden .
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 14:54
Molenweg , Ter Apel

De politie wil de huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 09:17
Peregrinusstraat , Ter Apel

"`Vreemde lucht` laat brandweer Ter Apel uitrukken" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 18 november 2020 om 09:17
Molenweg , Ter Apel

"Politiehuisvesting die past bij de gemeente Westerwolde" #nieuws #groningen #112.

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie' van maken.
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 18:37
Ter Apel

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie’ van maken.

TER APEL - De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie' van maken.. #nieuws #ter-apel
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 18:18
Molenweg , Ter Apel

De politie wil de huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en uitbreiden.

Politie wil bureau in Ter Apel kopen en uitbreiden: De politie wil het politiebureau in Ter Ape....
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 17:45
Ter Apel

De politie wil het politiebureau in Ter Apel verbouwen en uitbreiden en er daarmee weer een ‘volwaardige opkomstlocatie’ van maken.

Politiehuisvesting die past bij de gemeente Westerwolde.
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 16:34
Molenweg , Ter Apel

Ter Apel - De politie wil de huidige politielocatie in Ter Apel verbouwen en.... #TerApel via @Politie /

Brandweer met grote spoed naar Peregrinusstraat in Ter Apel
112 melding
Dinsdag 17 november 2020 om 16:02
Peregrinusstraat , Ter Apel

Op 17 november 2020 om 16:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Peregrinusstraat te Ter Apel.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Ter Apel

Instellen