Dinsdag 23 juli 2024 22:05 uur
Waspik
Ontvang updates voor Waspik
WASPIK - In 1988 is Annie Vissers begonnen als beheerder van Buurthuis ’t Schooltje in Waspik. Gedurende een periode van 37 jaar is zij in die functie gebleven. Zij maakte in die hoedanigheid ook deel uit van het Bestuur van deze Stichting. Iedereen kan zich wel een beeld vormen bij de functie van beheerder. Alles wat binnen het gebouw ’t Schooltje moet worden geregeld, gaat via de beheerder. Dat betekent uiteraard het managen van het gebouw, dat vele vaste maar ook incidentele gebruikers en huurders kent, middels het maken en agenderen van afspraken.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Waspik