Maandag 2 februari 2026 15:16 uur
Waspik
Ontvang updates voor Waspik
REGIO | Met een rit van Waspik naar Waalwijk is 30 januari het nieuwe flexibele openbaarvervoersysteem Bravoflex officieel van start gegaan in Oost-Brabant. Wethouder Ad de Jong en gedeputeerde Stijn Smeulders gaven het startsein door een van de nieuwe haltes aan de Carmelietenstraat te openen en samen een eerste rit te maken. Ook in de gemeente Oss komen er Bravoflex-haltes bij.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Waspik