AgriHolland Nieuws: Beetje stress kan mogelijk extra bloembollen geven??????? - Agriholland

Dinsdag 23 november 2021 10:13 uur

Wageningen

Bron Agriholland

In het publiek private samenwerkingsproject Vitale Teelt doet de de business unit Glastuinbouw en Bloembollen van Wageningen University & Research onderzoek naar mogelijkheden om de productie van nieuwe bollen in de teelt van narcis, hippeastrum en tulp te versnellen. Het veroorzaken van stress en het gebruik van ethyleen bieden daarbij mogelijk perspectief.

Lees het volledige artikel op Agriholland

Bekijk al het lokale nieuws van Wageningen

AgriHolland Nieuws: Beetje stress kan mogelijk extra bloembollen geven??????? - Agriholland

Meer meldingen in deze omgeving

Ambulance en brandweer met grote spoed naar Nobelweg in Wageningen vanwege reanimatie
112 melding
Zondag 23 januari 2022 om 16:08
Nobelweg , Wageningen

Op 23 januari 2022 om 16:07 zijn ambulance en brandweer met grote spoed uitgereden naar Nobelweg te Wageningen.

Ambulance met gepaste spoed naar Bennekomseweg in Wageningen
112 melding
Zaterdag 22 januari 2022 om 00:04
Bennekomseweg , Wageningen

Op 22 januari 2022 om 00:04 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Bennekomseweg te Wageningen.

Ambulance en brandweer met grote spoed naar Hollandseweg in Wageningen vanwege reanimatie
112 melding
Donderdag 20 januari 2022 om 21:56
Hollandseweg , Wageningen

Op 20 januari 2022 om 21:55 zijn ambulance en brandweer met grote spoed uitgereden naar Hollandseweg te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Donderdag 20 januari 2022 om 04:21
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 20 januari 2022 om 04:20 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Donderdag 20 januari 2022 om 02:54
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 20 januari 2022 om 02:53 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Donderdag 20 januari 2022 om 02:46
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 20 januari 2022 om 02:45 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Woensdag 19 januari 2022 om 23:37
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 19 januari 2022 om 23:36 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Brandweer naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Woensdag 19 januari 2022 om 23:26
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 19 januari 2022 om 23:26 is de brandweer uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Roghorst in Wageningen
112 melding
Woensdag 19 januari 2022 om 23:21
Roghorst , Wageningen

Op 19 januari 2022 om 23:20 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Roghorst te Wageningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Niemeijerstraat in Wageningen
112 melding
Woensdag 19 januari 2022 om 22:53
Niemeijerstraat , Wageningen

Op 19 januari 2022 om 22:53 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Niemeijerstraat te Wageningen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wageningen

Instellen