Maandag 31 maart 2025 09:08 uur
Marken
Ontvang updates voor Marken
MARKEN - ‘Oranje Boven’ is het thema van de nieuwe tentoonstelling in het Marker Museum, die afgelopen zaterdag officieel werd geopend door de burgemeester van Waterland, Marian van der Weele. In bijzijn van het bestuur van de ‘Vereniging Historisch Eiland Marken’, genodigden en de vele vrijwilligers die de vereniging rijk is. Het Marker Museum besteed aandacht aan het koningsgezinde Marken en 80 jaar vrijheid.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Marken