Dinsdag 16 juli 2024 07:00 uur
Hank
Ontvang updates voor Hank
Hank Melse is bij zijn debuut in de Rallye Weiz als zevende geëindigd. Genavigeerd door Joep van Heugten begon Melse op vrijdagavond uitstekend aan deze Oostenrijkse ronde van de ADAC Opel Electric Rally Cup. Een kleine schade op zaterdagochtend zorgde echter voor tijdverlies waarna een zevende positie in het eindklassement het hoogst haalbare bleek. “Het was echt heel gaaf, maar als je hier voor het eerst rijdt, is het ook wel tricky met al die blinde bochten, heuvels waardoor je niet ziet hoe de weg verder gaat en verschillende soorten asfaltâ€, blikte Melse terug.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Hank